سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه ایمانش را خالص کرد، هدایت یافت . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 آبان 30 , ساعت 11:49 صبح

تسلا اخیرا با عرضه کامیون، خبر رودستر و حتی عرضه ی پاور بانک خبرساز شده و حالا مدیر عامل تسلا در باره خودروی شرکت که قرار است در اینده عرضه بشه میگه

شنیدن این خبر بسیار عالی است فکر کنید در جمع بزرگی از خودرودوستان که با ماشین‌های اسپرت، لوکس و بنزین پر آمده‌اند، شما هم با تسلا رودستر الکتریکی فول شارژ بیایید و از پس همه‌ی آن‌ها بربیایید. البته برای تصویرسازی قشنگ گفته شده باید در یک کشور پیشرفته با زیرساخت‌های آماده‌ی ماشین‌های الکتریکی باشید. درضمن این هیجان هزینه‌ی کمی هم ندارد! قیمت پایه‌ی رودستر الکتریکی تسلا 200 هزار دلار است که با پرداخت 50 هزار دلار بیشتر می‌توانید آن را سفارش‌سازی کنید. حالا اگر تمام شرایط گفته شده را دارید، تا سال 2020 منتظر عرضه‌ی این شاهکار تسلا باشید.

درمورد تسلا رودستر ادعا شده که می‌تواند شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت (97 کیلومتر بر ساعت) 1?9 ثانیه‌ای را در کارنامه‌ی خود ثبت کند. این زمان برای یک خودروی رودستر الکتریکی بی‌نظیر است که به راحتی می‌تواند تصور ضعیف بودن ماشین‌های الکتریکی نسبت به بنزینی را از ذهن هر مخاطبی پاک کند. در همین حال و هوای محصولات جالب تسلا، ایلان ماسک در حساب توییتر خود نوشته که این شتاب برای مدل پایه‌ی رودستر الکتریکی بوده، مدل‌های بالاتر و مجهز به پکیج‌های سفارشی بیشتر، از این هم سریع‌تر هستند!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ