سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 آذر 3 , ساعت 5:17 عصر

ردمی نوت 5 با اخباری که ازش منتشر شده احتمالا این گوشی میان رده‌ی شیائومی یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها باشد. قبل از این ردمی نوت 4 از این سری معرفی و عرضه شده که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی بود. این گوشی توانست چند رکورد فروش نیز به نام خود ثبت کند. این گوشی در آگوست سال 2016 رونمایی و عرضه شد و حال وقت آن رسیده است تا با عضو جدید خانواده یعنی ردمی نوت 5 دیداری داشته باشیم. برای اولین بار تصاویری واقعی از این گوشی به همراه برخی ویژگی‌های آن منتشر شده است.

چندی پیش شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه و قیمت 181 دلار لو رفت که واقعا وسوسه برانگیز بود. حدود یک ماه پیش هم رندرهای رسمی شیائومی ردمی نوت 5  منتشر شد.

امروز تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت 5  منشر شده که نمایشگر کم حاشیه آن را نشان می‌دهد. این نمایشگر بیش از هر چیزی نسبت نمایشگر عریض 18:9 دارد.

براساس این تصویر، ردمی نوت 5 دارای پردازنده اسنپ دراگون 635 خواهد بود. صفحه نمایش آن 5?99 اینچی با نسبت تصویری 18:9 و کیفیت Full HD است. این دستگاه دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که 54 گیگابایت آن قابل دسترسی است. حداقل یک دوربین 12 مگا پیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد و اندروید 7?1?2 نوقا و  باتری آن  4000 میلی‌آمپری است.

در کنار این به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و در جلو نیز شاهد حضور تنها یک دوبین سلفی خواهیم بود. کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور نیز همانند ردمی نوت 4 در سمت راستی گوشی قرار دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ