سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستیز ، تدبیر را باطل کند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 آذر 6 , ساعت 6:47 عصر

بازی ها

ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 بازی هایی همانند Call of Duty، Battlefield یا Assassin’s Creed را دارا هستند که در نینتندو سوییچ آن ها را پیدا نخواهید کرد. پلی استیشن 4 بازی های متنوع تری همانند Uncharted 4، Horizon: Zero Dawn و Bloodborne را داراست بازی های اختصاصی در ایکس باکس کم ولی پر طرفدارند عناوینی مثل Gears of War، Halo و Forzaطرفداران زیادی دارن.و بازی های مشترک بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس میتوان Star Wars Battlefront II، Shadow of War و Dark Souls را نام برد.

سخت افزار

نیتندو سوییچ دارای پردازنده تگرا ساخت کمپانی انودیا است و طبق اعلام این کمپانی قدرت آن همپای کارت های گرافیک کامپیوتری قدرتمند موجود دربازار است. ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با استفاده از کارت گرافیک شرکت AMD ازلحاظ سخت‌افزاری بسیار قوی‌تر است بخصوص اینکه 8 گیگابایت هم رم دارند.  ایکس‌باکس وان ایکس حتی بخاطر استفاده از جدید ترین تکنولوزی های روز بازار میتواند ویدئو و تصاویر 4K واقعی را نمایش دهد. در صورتی که 4K پلی استیشن 4 حقیقی نبوده و به کمک نرم افزار به این کیفیت دست پیدا میکند.

قیمت

در حال حاظر قیمت پلی استیشن 4 در بازار حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است و دسته‌ی جدای آن هم تقریبا 200 هزار تومان قیمت دارد. برای خرید کنسول ایکس‌باکس وان اس باید حدود 1 میلیون تومان هزینه کنید و دسته‌ی جدای آن هم با قیمتی حدود 170 هزار تومان در بازار یافت می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ