سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه از اهل دانش باشد کسی که در مسیرآخرت رو به دنیا دارد و چیزی را که به وی زیان می رساند، از آنچه به وی سود می بخشد بیشتر دوست دارد . [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 96 آذر 11 , ساعت 8:52 عصر

بروز رسانی گوشی در اولین فرصت : بهتر است بعد از ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ اونو سریع نصب کنید. به‌روزرسانی‌های موبایل و به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌ها، شامل رفع باگ‌های متعدد، بهبود درزمینه‌ی پایداری و همچنین بهینه‌سازی‌های متعددی هستن. علاوه بر این ها، باید به افزایش امنیت هم اشاره کنیم که با ارائه ی به‌روزرسانی‌های مختلف، در این زمینه هم بهتر می شود.

 

عملکرد باطری ها معمولا بعد از مدتی استفاده از موبایل یا گجت های مختلف افت میکنه و عملکرد روز اولشو از دست میده. با رعایت این نکات ساده شاید بتوانید عمر باتری را افزایش دهید. با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، به انواع و اقسام توصیه‌ها درزمینه‌ی افزایش عمر باتری برمی‌خورید. به‌طور مثال گجت خود را در معرض سرما و گرمای زیادی قرار ندهید و اگر متوجه گرم شدن گجت شدید، از استفاده از آن دست بکشید تا دوباره به دمای طبیعی‌اش برگردد. گرمای بیش‌ازحد نابودگر باتری‌ها محسوب می‌شود و عمر اونها رو به‌سرعت پایین می‌آورد. بیشتر متخصصان و سازندگان به کاربران توصیه می‌کنند که از شارژهای طولانی‌مدت (مثلا به‌صورت شبانه) اجتناب کنند و همچنین شارژ باتری گوشی را به‌طور کامل خالی نکنند. اگر هم برای مدتی قصد استفاده از گجت خود را ندارید، بهتر است که میزان شارژ باتری را به حدود 50 درصد برسانید و سپس گجت را خاموش کنید.

 

حافظه داخلی گوشی را تا آخر پر نکنید پر کردن حافظه تاآخر موجب میشه اپلیکیشن ها نصب شده هنگام اجرا با مشکل مواجه بشن و انواع خرابی و مشکلاتی به همراه بیارن.

 

موبایل خودتونو تمیز نگه دارید تمیز نگه داشتن و پاک کردن گجت ها عمر اونها رو افزایش میده گجت ها به دلیل نوع استفاده در معرض انواع آلودگی و گرد و غبار قرار دارن



لیست کل یادداشت های این وبلاگ