سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ بى‏نیازى چون خرد نیست ، و هیچ درویشى چون نادانى و هیچ میراثى چون فرهیخته بودن و هیچ پشتیبان چون مشورت نمودن . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 1:24 صبح

سامسونگ به نظر می‌رسد که  کار ساخت گوشی گلکسی اس 9 خودش  را شروع کرده است. این گوشی یک مدل بزرگ‌تری با اسم گلکسی اس 9 پلاس هم دارد. امروز اطلاعات جدیدی منتشر شده که از آزمایش این گوشی با اندروید 8 خبر می‌دهند. البته این اتفاق عجیبی نبود  و کاملا انتظار داشتیم که پرچم‌دار جدید سامسونگ با جدیدترین نسخه اندروید منتشر بشه. در خبر درز کرده مشخص شده که سامسونگ اندروید 8 را روی گوشی اس 9 آزمایش کرده و فعلا خبری از اندروید 8?1 در این گوشی نیست. البته سامسونگ هم هیچ وقت پرچم‌دار عرضه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید برای گوشی‌هایش نبوده و خیلی دیر نسبت به این کار عمل می‌کند. همچنین اندروید 8?1 هنوز در مرحله آزمایشی است و فعلا تنها برای گوشی‌های نکسوس عرضه شده.

دور از ذهن نیست که سامسونگ در زمان آزمایش اندروید 8 برای گوشی‌های جدید خودش یکدفعه به سمت اندروید 8?1 برود. به هر حال هنوز چندین ماه تا معرفی و عرضه گلکسی اس 9 مانده و باید ببینیم که چه اتفاقی برای این گوشی می افتد. شرکت سامسونگ نیز از مدتی پیش نسخه آزمایشی اندروید 8 را برای گوشی گلکسی اس 8 خودش منتشر کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ