سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 8:39 عصر
opld_untit=ed.png

انیمیشن Hotel Transylvania 2 (هتل ترانسیلوانیا 2) توسط کمپانی بزرگ انیمیشن سازی دنیا از جمله Sony Pictures Animation و Columbia Pictures ساخته شده است . داستان این  انیمیشن فوق العاده از آنجا شروع می شود که درهای هتل ترنسیلوانیا اکنون به روی انسان های معمولی هم باز شده ، اما در کنار این تغییرات دراکولا نگران نوه ی نیمه انسان و نیمه خون آشام اش است که هیچ نشانی از خون آشام ها در آن دیده نمی شود .


چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 8:37 عصر
iPhone Screenshot 1

Minecraft Pocket Edition از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری از استودیوی بازیسازی Mojang می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف ارزه شده است و ما قصد معرفی نسخه آندرویدی ان را داریم ! نسخه ی اندرویدی بازی Minecraft Pocket Edition با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از 10.000.000 خرید را به خود گرفته است و این مورد برای یک بازی پولی با این قیمت واقعا یک شگفتی است ! در بازی ماینکرافت شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می کنید ! به طور کلی به هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید ! ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است ، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید .


چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 8:22 عصر
http://freedownloadnewr.com/wp-content/uploads/2015/04/

نسخه : Bazar 6.5.4v

هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazaar را  با امکانات جدید می توانید از سایت ما خیلی باحالیم دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ