سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدایى بترسید که اگر گفتید مى‏شنود و اگر در دل نهفتید مى‏داند . و بر مرگى پیشى گیرید که اگر از آن گریختید به شما مى‏رسد ، و اگر ایستادید شما را مى‏گیرد ، و اگر فراموشش کردید شما را به یاد مى‏آرد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 آذر 20 , ساعت 9:39 صبح

گزارش‌ها و اطلاعاتی که از طرف افراد نزدیک به چرخه تامین اپل منتشر شده از کاهش فروش آیفون ایکس خبر میده اما افراد نزدیک به شرکت اپل از رشد آن خبر میدن. اطلاعات جدیدی که جدیدا منتشر شده در شرایطی که اولین گروه از خریداران آیفون‌های X شان را خریده‌اند تب خرید افتاده و الان تقاضا ی خرید این گوشی کمتر شده است.

بنابراین پیش‌بینی شده است که با توجه به کاهش تقاضای گوشی اپل هم عرضه آیفون X را برای سال 2018 کاهش بدهد. برای مثال بد نیست بدانید اپل در ماه میلادی نوامبر میزان سفارش مواد اولیه خود را برای تولید آیفون X در حدود 30 درصد کم کرده است.

پیش‌بینی شده که عرضه آیفون X در ماه‌های ژانویه و فوریه سال 2018 مساوی ماه نوامبر سال 2017 باقی بماند ولی در ماه مارس کاهش قابل‌توجه در عرضه این مدل داشته باشیم. درآمد تامین‌کننده‌های اپل هم نسبت به ماه قبل ثابت مانده یا کاهش یافته است و احتمال می رود در ماه‌های آینده شاهد کاهش بیشتری هم باشیم.متخصصان میگن کاربران ترجیح می‌دهند زمانی از یک آیفون با طراحی جدید استفاده کنند که قیمت آن معقول‌تر باشد بنابراین در حال حاضر کاربران تمایل زیادی به خرید این مدل نشون نمیدن.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ