سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 آبان 30 , ساعت 11:49 صبح

تسلا اخیرا با عرضه کامیون، خبر رودستر و حتی عرضه ی پاور بانک خبرساز شده و حالا مدیر عامل تسلا در باره خودروی شرکت که قرار است در اینده عرضه بشه میگه

شنیدن این خبر بسیار عالی است فکر کنید در جمع بزرگی از خودرودوستان که با ماشین‌های اسپرت، لوکس و بنزین پر آمده‌اند، شما هم با تسلا رودستر الکتریکی فول شارژ بیایید و از پس همه‌ی آن‌ها بربیایید. البته برای تصویرسازی قشنگ گفته شده باید در یک کشور پیشرفته با زیرساخت‌های آماده‌ی ماشین‌های الکتریکی باشید. درضمن این هیجان هزینه‌ی کمی هم ندارد! قیمت پایه‌ی رودستر الکتریکی تسلا 200 هزار دلار است که با پرداخت 50 هزار دلار بیشتر می‌توانید آن را سفارش‌سازی کنید. حالا اگر تمام شرایط گفته شده را دارید، تا سال 2020 منتظر عرضه‌ی این شاهکار تسلا باشید.

درمورد تسلا رودستر ادعا شده که می‌تواند شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت (97 کیلومتر بر ساعت) 1?9 ثانیه‌ای را در کارنامه‌ی خود ثبت کند. این زمان برای یک خودروی رودستر الکتریکی بی‌نظیر است که به راحتی می‌تواند تصور ضعیف بودن ماشین‌های الکتریکی نسبت به بنزینی را از ذهن هر مخاطبی پاک کند. در همین حال و هوای محصولات جالب تسلا، ایلان ماسک در حساب توییتر خود نوشته که این شتاب برای مدل پایه‌ی رودستر الکتریکی بوده، مدل‌های بالاتر و مجهز به پکیج‌های سفارشی بیشتر، از این هم سریع‌تر هستند!


سه شنبه 96 آبان 30 , ساعت 10:12 صبح

با ثبت نام در سایت زیر 2 نئو کانکت کوین دریافت میکنید که هر کدام معادل 1 دلار ارزش داره البته برای خرج و یا تبدیل کردن اون باید صبر کنید. بنا براین با 2 نئوکانکت کوینی که دریافت می کنید با ارزش فعلی حدود 2 دلار بصورت رایگان بهتون میده. ممکنه با گذشت زمان مثل بیت کانکت کوین ارزشش خیلی بالا بره ممکن هم هست این اتفاق نیفته. برای اینکه سایت بهتون 2نئو کانکت کوین رو بده باید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و اگر بصورت بدون ریفرال ثبت نام کنید بهتون هیچی نمیده.

http://neoconnect.io/e/xltbyxxw

این پروموشن تا 1 دسامبر (جمعه 10 آذر) برقراره و بعد اون قطع میشه.

راند اول این ICO پنجم دسامبر اجرا میشه.

ثبت نام آسونه و چیزی از دست نمیدین ولی ممکنه یه روز همین ثبت نام ساده و دریافت 2 نئوکانکت کوین کلی ارزش داشته باشه.

خود این کوین ها و ICO ها معمولا ارزشی ندارن ولی چون قابلیت تبدیل به بیت کوین را دارن و پس از تبدیل معادلش بیت کوین دریافت شد دارای ارزش هستن.

منبع : بیت کوین رایگان، کسب درآمد اینترنتی


سه شنبه 96 آبان 30 , ساعت 10:0 صبح

سایت های اینترنتی، دستگاه‌های خودپرداز،شبکه‌های اجتماعی، درگاه‌های پرداخت، ایمیل و این لیست ادامه دارد. اگر در گذشته هر شخص حداکثر سه کی و قفل نیاز داشت، امروزه دیگر اینشکل نیست. عصر تکنولوژی ما را مجبور می‌کند که با خود چندین دسته کلید حمل کنیم. دسته کلیدهایی شامل رمز عبور بی‌نهایت حساب کاربری. اما واقعا چه کسی میتواند این همه کلمه عبور بسازد و حفظ کند.

چه کنیم؟ خوب راه اول نوشتن کلمات عبور در جایی و مراجعه به آن هاست این راه بدلیل اینکه ممکن است کلمه عبور در دسترس دیگران قرار بگیرد و یا گم شود توصیه نمیشود و دوش دیگر استفاده از نرم افزارهایی است که برای این منظور تعبیه شدن این مورد امنیت مناسبی دارد ولی همیشه دسترسی به نرم افزار مربوطه ممکن نبوده و نیز سپردن همه پسورد ها به یک نرمافزار زیاد عاقلانه به نظر نمیرسدو از طرفی سارقان و هکر های اینترنتی دائما به دنبال راه هایی برای انجام اعمال خود می باشند. اما چطور یک پسورد قوی بسازیم؟ برای این کار ابتدا کلمات، سن، رنگ، نام تیم، ماشین، شهر و … که برای شما معنی دارد را در یکمنظره یا داستان تصور کنید حالا آنها را به صورت زیر کد میکنیم این میتواند حتی منظره تابلویی در منزل شما باشد. در مرحله دوم برای پیچیده تر کردن آن را با نام سایت ترکیب میکنیم در این حالت پسوردی قدرتمند خواهید داشت که میتوانید آن را به یاد بسپارید.

Password-Strong

نوشته چطور کلمه عبور قدرتمند بسازی و آن را بخاطر داشته باشید اولین بار در عصر دیجیتال : اخبار و ترفند و آموزش » دنیای فناوری، ترفند های اندروید و ویندوز ، آموزش های اندروید و آموزش های ویندوز ، تلگرام و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی پدیدار شد.


سه شنبه 96 آبان 30 , ساعت 9:49 صبح

مسئولان بخش حمل و نقل ایالات سیاتل امریکا به دنبال ساخت سیستمی جدید برای حمل و نقل هستد.چهار پل بسیار بزرگ شناور دنیا در این ایالت قرار دارد و از این رو این ایالت به نحوی علاقه مند به توسعه است. پروژه‌ی جدید ساخت اولین قطار مسافری شناور در جهان قرارا است در این ایالت اجرایی شود. جالب توجه این است که از همین حالا ساخت این قطار شروع شده. برای اتصال سیاتل و بلویو قرار است یک پل شناور روی رودخانه واشنگتن ساخته شود تا قطار از آن عبور کند ارزش این پروژه 3.7 میلارد دلار است.

شرکت پیمانکار Sound Transit پروژه ی ساخت اولین قطار مسافری شناور دنیا را برعهده گرفته است. قرار است برای این پروژه یک ریل قطار روی یک پل شناور ساخته شود. و هدف آن از بین بردن ترافیک در شهر است. طبق برنامه شرکت Sound Transit تا سال 2023 ساخت این پل شناور به پایان می رسد. پیش‌بینی شده است قطار ساخته شده روزانه 50 هزار نفر را جا به جا کند.

این پل می‌تواند در صورت عبور دو جفت قطار که هر کدام 300 تن وزن دارند یعنی در مجموع 600 تن را تحمل کند.


سه شنبه 96 آبان 30 , ساعت 8:55 صبح

در حالی که چند ماهی می‌شود که از عرضه اندروید 8?0 می‌گذرد و کم‌کم گوشی های جدید با این سیستم عامل به بازار عرضه می شوند، گوشی وان‌پلاس 5T با اندروید 7 عرضه شد.  شاید یکی از ضعف های این تلفن همراه هوشمند همین نسخه اندروید آن باشد. با این حال مشخص شده که اندروید 8 در اوایل سال 2018 برای گوشی وان‌پلاس 5T عرضه می‌شود. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای اندروید اوریو روی گوشی‌های وان‌پلاس اعلام نشده، اما شرکت اچ‌تی‌سی همین چند وقت پیش اندروید 8 را برای گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 عرضه کرد.

نسخه نهایی اندروید 8 برای گوشی وان‌پلاس 5T به صورت OTA عرضه می‌شود. شرکت وان‌پلاس به این موضوع اشاره کرده که در اوایل سال 2018 اندروید 8 را برای دو گوشی وان‌پلاس 5 و OnePlus 5T راهی بازار می کند. حتی نسخه آزمایشی این سیستم عامل هم اواخر ماه دسامبر یا اوایل دی ماه برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را آزمایش کنند.


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ