سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنجا که گفتن باید خاموشى نشاید ، و آنجا که ندانند ، به که خاموش مانند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 آبان 29 , ساعت 11:16 صبح

بیت کوین یک ارز اینترنتی است که متعلق به کشور خاصی نیست و مشکلات بلوکه شدن نداره این پول را میتونید به دلار تبدیل یا باهاش در سایتایی که بیت کوین قبول میکنن خرید کنید
قیمت هر بین کوین در این لحظه (بروزرسانی 16 شهریور 1395) : 1BITCOIN = $600

قیمت هر بیت کوین در این لحظه (بروز رسانی 29 آبان 1396) : 8000$

اول مثل هر پولی که نیاز به جای نگهداری داره باید کیف پول داشته باشید برای اینکار:
برای درست کردن کیف پول به سایت https://blockchain.info/wallet/ وارد شید
1- پس از ورود به سایت بر روی گزینه Create A Free Bitcoin Wallet در منوی بالای سایت کلیک نمایید.
2- حالا روی گزینه Create My Free Wallet کلیک نموده (در صفحه بعد ایمیل و پسورد خوبه که یادتون نمیره وارد کنید) و روی گزینه Continue کلیک کنید با تکمیل فرآیند ثبت نام کیف پول ایجاد می شود.
3- تبریک حساب مجازی بیت کوین ایجاد شد و می تونید باهاش بیت کوین دریافت کنید یا پرداخت داشته باشید
تمام اطلاعاتشو به دقت بنویسید و نگهداری کنید
شماره حساب بیت کوین با 1یا 3 شروع میشه مثلا:
155KVzxUy5dQwqALn6renrQLWPhYhbvtAS
با دارا بودن شماره حساب بیت کوین می تونید مثل شماره حساب بانکی به کسی که به شما پرداخت میکنه بدید و برداشت داشته باشید همچنین میتونید با ورود به حسابتون پرداخت نیز داشته باشید ( درصورت تمایل به تبدیل و یا خرید با این واحد پولی)

منبع : بیت کوین رایگان


دوشنبه 96 آبان 29 , ساعت 8:31 صبح

سایت  Let’s Enhance بصورت رایگان و منحصر بفرد برای بهبود دادن کیفیت عکس‌هایی است که رزولوشن کمی دارند. این سایت به صورت خودکار نویزهای عکس را برطرف می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی، جزئیات از دست رفته را حدس می‌زد تا امکان بزرگ کردن تصاویر بدون افت کیفیت فراهم شود. البته برای دیدن نتیجه‌ی نهایی باید در این سایت ثبت‌نام کنید. بعد از اینکه ثبت‌نام کردید چندین نسخه‌ی درست شده از عکس برای شما به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید بهترین اون ها رو انتخاب کنید و ازش استفاده کنید.


یکشنبه 96 آبان 28 , ساعت 8:30 عصر

یکی از جذاب‌ترین کاربردهای فناوری یادگیری ماشینی در دوربین موبایل‌های pixel و pixel 2 صورت گرفته است. دوربین این موبایل‌ها، به خصوص در محیط‌های کم نور، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. گوگل با بهره بردن از نرم‌افزارهای خاصی موفق شده که فراتر از محدودیت‌های دوربین موبایل‌ها (مانند محدودیت در اندازه‌ی سنسور و لنز) عمل کند و توسعه‌ی چنین نرم‌افزارهایی به‌لطف الگوریتم‌های هوشمند و یادگیری ماشینی محقق شده است.

همان‌طور که از فناوری‌های مربوط به یادگیری ماشینی انتظار داریم، گوگل می‌گوید که دوربین این موبایل‌ها به‌مرور زمان بهتر هم می‌شوند. حتی اگر گوگل برای pixel 2 از همان دوربین pixel استفاده می‌کرد، همین گذشت زمان به‌تنهایی موجب بهبود دوربین موبایل می‌شد. یکی از جذاب‌ترین مشخصه‌های یادگیری ماشینی، همین تاثیر گذشت زمان در بهبود نتیجه‌ی نهایی است. یکی از محققان گوگل در همین زمینه می‌گوید که دوربین موبایل‌های pixel مانند هر سیستم یادگیری ماشینی دیگری هستند؛ به این نحو که هرچقدر داده‌ی بیشتری به آن‌ها بدهید، نتیجه‌ی نهایی بهتر می‌شود. دو عامل حیاتی برای بهبود این دوربین‌ها، زمان و قدرت پردازش (هم درون موبایل و هم در سرورهای گوگل) است.


سه شنبه 96 آبان 16 , ساعت 8:25 صبح

راهنمای ساده، بیت کوین فورک چیست و چرا اتفاق میفته

امروزه مردم درباره فورک (تقسیم شدن) بیت کوین که برای چند روز دیگه (حدودا 16 نوامبر) برنامه ریزی شده زیاد میشنون، چون که تقسیم نرم افزاری و بلاکچین (زنجیره بلوکی) می تونه یه موضوع گیج کننده باشه در این قسمت میخوایم توضیح بدیم که فورک چیه و برای کسایی که درگیر اون تو شبکه هستن چه معنی میده ؟

بیت کوین فورک (تقسیم شده بیت کوین چیه)

اگه شما درگیر ارزهای کریپتو شده باشید و یه جستجوی کوچیکی در اینترنت انجام داده باشید، احتمالا اخیرا درباره فورک چیزهایی دیدید. فورک تغییراتی رو به پروتکل بیت کوین وارد میکنه و قوانین قبلی رو معتبر یا نامعتبر میکنه. فورک ارزهای کریپتو فقط یک ارتقاء پروتکل است و درحقیقت دو نوع فورک وجود دارد : فورک نرم و فورک سخت. هر دو نوع فورک می توانند تغییرات اساسی را به پروتکل اصلی وارد کنند، اما آنها دارای دو تفاوت اصلی هستند.

فورک نرم برابر تغییر قانون است نسبت به گذشته؛ به این معنی که قوانین جدید هنوز با پروتکل قبلی کار می کنند. در مقابل این روش، فورک سخت،قابلیت تغییر قانون را به نرم افزار می دهد، اما نسبت به گذشته سازگاری ندارد. یعنی این که در فورک سخت یک تقسیم دائمی از قانون اصلی یا نسخه بلوکچین قبل از فورک اتفاق افتاده است.

FORKMASاز زمانی که تکنولوژی بلاکچین به وجود آمد، چندین فورک به خود دیده. فورک بیت کوین اولین بار در مارچ 2013 و چند ماه بعد در آگوست 2013 اتفاق افتاده. پس از آن، خالق اتریم، ویتالیک بوترین، یک توضیح بسیار واضح از رویداد مارس 2013 نوشت و اظهار داشت: “از بلوک 225430 شروع شد و بلوکچین به معنای واقعی کلمه به دو بخش تقسیم شده است، با یک نیمی از شبکه که بلوک ها را به یک نسخه زنجیره اضافه کرده، و نیمه دیگر به دیگری اضافه میکنه،” بوترین توضیح می ده: برای شش ساعت آینده دو شبکه بیت کوین که به طور همزمان کار می کنند وجود خواهد داشت، هر کدام با نسخه خاص خودشون از تاریخچه معاملات.

در تابستان گذشته، ماینرها فورک نرم سکویت (Segwit) را اجرا کردند. این بار در زمان تقسیم بیتکوین کش (BCH) ، پروتکل انحصاری مربوط به 1 ام آگوست گذشته بود.

مقیاس

بیت کوین فورک های بعد از سال 2013 اتفاق افتاد به بحث پر مناقشه مقیاس وابسته بود. از زمان آغاز محدودیت اندازه بلوک به 1 مگابایت در سال 2010، بحث و جدل بسیار بالا گرفته. این تغییر پروتکل که توسط ساتوشی اجرا شده،تعداد تراکنش هایی که یک بلوک می تواند نگه دارد را محدود می کند. در حال حاضر، مردم بر این باورند که بیت کوین نیاز به تنظیم دوباره برای کار با تعداد افراد بیشتری دارد، چرا که شبکه در طی زمان دچار ازدحام و گرفتگی شده است. از آنجایی که با افزایش تعداد تراکنش ها بلوک ها را با وجود محدودیت سریع پر می کنند این موجب میشه که نرخ کارمزد شبکه که به ماینرها پرداخت میشه بطور تصاعدی افزایش پیدا کنه. قبل از سال 2015 نرخ کارمزد در حدود 0?01 دلار یا یک سنت برای هر تراکنش یا کمتر بود اما امروزه 5 الی 10 دلار برای هر تراکنش شده. درواقع این محدودیت و تنگنا موجب شده کسانی که بیت کوین جابجا میکنن خودشون با افزایش نرخ کارمزد برای کانفریم (تایید) سریعتر تراکنش و رقابت با یکدیگه موجب افزایش هر چه بیشتر کارمزد تراکنش بیت کوین بشن. تعداد زیادی جلسه و توافق بین ماینرها، توسعه دهندگان و تجارت های بیت کوین وجود داره، اما همیشه برای دستیابی به هدف درست کردن مقیاس کارمزد ناموفق بوده اند.

نوشته راهنمای ساده، بیت کوین فورک چیست و چرا اتفاق میفته اولین بار در Abrr – سایت کسب در آمد از اینترنت Free Bitcoin پدیدار شد.


سه شنبه 96 آبان 9 , ساعت 9:5 صبح

مسابقات جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) که سالانه در کشور فرانسه و در شهر پاریس برگزار می‌شود، امسال با حضور دو گیمر ایرانی در رشته‌های فیفا و کلش رویال آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نمایندگان ایران در این مسابقات قهرمانان سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران هستند که در شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

«ابوالفضل حسن‌نژاد» در رشته‌ی کلش رویال و «نوید برهانی» در رشته فیفا دو نماینده‌ی ایران در این مسابقات هستند. نوید برهانی سابقه‌ی قهرمانی این مسابقات را نیز در کارنامه خود داشته و شانس بالایی برای کسب مقام دارد.

مسابقات جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای یکی از مسابقات بسیار شناخته‌شده و مطرح در سطح دنیاست که از سال 2003 فعالیت خود را شروع کرده است. در رده‌بندی این مسابقات، کشور فرانسه با کسب 23 مدال طلا در رتبه نخست ایستاده و ایران نیز با کسب یک مدال طلا در رده بیستم جهان و بالاتر از کشورهایی چون انگلیس و ایتالیا جای گرفته است.

مسابقات امسال از تاریخ 10 آبان به مدت 5 روز در چهار رشته‌ی فیفا، کلش رویال، کانتر استرایک و کوایک برگزار خواهد شد. نفرات برتر در دو رشته‌ی فیفا و کلش رویال و برای هر رشته 15000 یورو جایزه می‌گیرند.

لازم به ذکر است ایرانسل به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور و حامی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای، از این دو نماینده کشورمان برای اعزام به کشور فرانسه حمایت کرده است.

سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور نزدیک به 7000 گیمر در شهریور ماه و در پنج رشته‌ی مختلف برگزار شد.


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ