سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 آذر 3 , ساعت 5:17 عصر

ردمی نوت 5 با اخباری که ازش منتشر شده احتمالا این گوشی میان رده‌ی شیائومی یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها باشد. قبل از این ردمی نوت 4 از این سری معرفی و عرضه شده که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی بود. این گوشی توانست چند رکورد فروش نیز به نام خود ثبت کند. این گوشی در آگوست سال 2016 رونمایی و عرضه شد و حال وقت آن رسیده است تا با عضو جدید خانواده یعنی ردمی نوت 5 دیداری داشته باشیم. برای اولین بار تصاویری واقعی از این گوشی به همراه برخی ویژگی‌های آن منتشر شده است.

چندی پیش شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi note 5) با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه و قیمت 181 دلار لو رفت که واقعا وسوسه برانگیز بود. حدود یک ماه پیش هم رندرهای رسمی شیائومی ردمی نوت 5  منتشر شد.

امروز تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت 5  منشر شده که نمایشگر کم حاشیه آن را نشان می‌دهد. این نمایشگر بیش از هر چیزی نسبت نمایشگر عریض 18:9 دارد.

براساس این تصویر، ردمی نوت 5 دارای پردازنده اسنپ دراگون 635 خواهد بود. صفحه نمایش آن 5?99 اینچی با نسبت تصویری 18:9 و کیفیت Full HD است. این دستگاه دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که 54 گیگابایت آن قابل دسترسی است. حداقل یک دوربین 12 مگا پیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد و اندروید 7?1?2 نوقا و  باتری آن  4000 میلی‌آمپری است.

در کنار این به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و در جلو نیز شاهد حضور تنها یک دوبین سلفی خواهیم بود. کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور نیز همانند ردمی نوت 4 در سمت راستی گوشی قرار دارد.


جمعه 96 آذر 3 , ساعت 7:54 صبح

Science Illustrated Australia – November 2017

Science-Illustrated-Australia-November-2017

English | 84 pages | True PDF | 24.3 MB

Download From upera.co

ماهی در حال شکار که خود شکار تمساح شد؛ یخ نازک می تواند موجب فوران آتشفشان شود؛ ویتامین مانع از سقط جنین می شود؛ ناسا به فضایی ها پیغام جدیدی فرستاد؛ استرالیا بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان را می سازد؛ چیپی که می تواند آسیب دیده بافت را درمان کند؛ دندان آسیاب می تواند ریشه های اجداد ما را تغییر دهد؛ سطح یک سیاره ی گازی از کجا شروع میشه ؟؛ هدفون با عملکرد کاهش دهنده نویز چگونه عمل میکند؟؛ گردو خاک ها از کجا میان؛ چرا ریاضی برای برخی افراد سخته؟؛ میمون ها میتونن توسعه پیدا کنن و به آدم تبدیل بشن؟؛ آجر پلاستیکی خونه سازی چگونه ساخته می شود؟؛ چرا ارتفاع برخی کوه ها تخته؟؛ جواهر 529 میلیون دلاری؛ آیا از بین بردن اینترنت ممکنه؟؛ آیا ماده تاریک فقط یک سوء تفاهم بزرگ است؛ پلاستیک؛ پلاستیک با احساس؛ پلاستیک زندگی هایی را نجات داده و خودروهای هیدروژنی را ارتقا میدهد و …

نوشته Science Illustrated Australia – November 2017 اولین بار در دانلود مجله ها پدیدار شد.


پنج شنبه 96 آذر 2 , ساعت 10:43 عصر

سال 2012 بود که نوکیا گوشی جدید خود را معرفی کرد، نوکیا 808 پیورویو به لنز کارل زایس مجهز بود و با سنسور 41 مگاپیکسلی یک رکورد جدید را در صنعت گوشی موبایل ثبت کرد.و سال بعد بامعرفی لومیا 1020 راه گوشی قبلی خود را ادامه داد، دوربین نوکیا لومیا 1020 به لرزشگیر اپتیکال 3 محوره مجهز شده بود و نرام افزار دوبین آن پیشرفته بود. در ان زمان نوکیا از سیستم عامل سیمبین به ویندوز فون رفته بود این گوشی لرزشگر و سنسور جدیدتر و بهتر BSI نسبت به گوشی قبلی نیز داشت. ولی بخاطر وجود پدیده ی پراش دیگر نه نوکیا و نه گوشی دیگری از سنسور 41 مگاپیگسلی و یا بیشتر استفاده نکرد.


چهارشنبه 96 آذر 1 , ساعت 11:24 عصر

بلک فرایدی یا جمعه سیاه ، یک روز پس از روز شکرگزاری است و به عنوان روز آغازین فصل خرید در کشورهای خارجی شناخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های بزرگ صبح زود این روز باز می‌شوند و کالاهای‌شان را به حراج می‌گذارند. در Black Friday صف‌های طولانی و جمعیت زیادی کاملا عادی است. علیرغم افزایش تمایل مردم به خرید اینترنتی، همچنان در پیاده‌روها ترافیک انسانی شکل می‌گیرد، چرا که همه با ذوق و شوق به خیابان‌ها آمده‌اند تا خریدهایشان را انجام دهند. گاهی بر سر خرید اجناس دارای تخفیف درگیری هم رخ می دهد.


چهارشنبه 96 آذر 1 , ساعت 9:49 صبح

شرکت بازی‌سازی «کوئی تکمو» (Koei Tecmo) تاریخ عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مبارزان سلحشور» یا همان Dynasty Warriors را مشخص کرده است. طبق خبری که این شرکت دیروز اعلام کرد، قرار است Dynasty Warriors 9 در روز 13 فوریه سال آینده‌ی میلادی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

پیش از این زمان عرضه‌ی بازی در ژاپن 8 فوریه اعلام شده بود.

طبق گفته‌ی Koei Tecmo با پیش خرید بازی، چه به صورت دیسکی و چه به صورت دیجیتالی، هفت لباس برای هفت شخصیت مختلف دریافت خواهید کرد.

استودیوی بازی‌سازی Omega Force تغییرات و پیشرفت‌های بزرگی را در Dynasty Warriors 9 جای داده است. در حالی که از نظر ساختار و اساس، بازی هنوز هم یک قهرمان را در مقابل ارتشی از هزاران دشمن قرار می‌دهد، ولی سیستم‌های مبارزه و کنترل Dynasty Warriors 9 با قسمت‌های قبلی فرق می‌کنند


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ